Uloguj se

Deli

Nazad na blog

Održan vebinar na temu "Liderstvo kroz prizmu regionalnih pozicija"

U četvrtak, 10. decembra kompanije ManpowerGroup i Assert International su imale čast da budu domaćini online regionalnog panela na temu „Liderstvo kroz prizmu regionalnih pozicija“.

U četvrtak, 10. decembra kompanije ManpowerGroup i Assert International su imale čast da budu domaćini online regionalnog panela na temu „Liderstvo kroz prizmu regionalnih pozicija“.


 


Moderatori panela su bili naše kolege Marta Forai, Regional Senior HR Partner Assert i Aleksandar Plavšin, Corporate Affairs Consultant, ManpowerGroup. Panelisti koji su govorili o liderstvu iz ugla regionalnih pozicija bili su:


 



  • Aleksandra Triantafyllidou, People & Culture Manager, IKEA SEE


 



  • Ljubiša Mitof-Višurski, General Manager Adriatic Countries, Abbvie


 



  • Branimir Muidža – General Manager, Heidelberg Cement Croatia and B&H


 


Tokom prvog  dela panela, učesnici su imali prilike da čuju stavove panelista o temama koje predstavljaju izazove za regionalne lidere, sa naglaskom na trenutne globalne trendove. Ljubiša je naglasio da je mobilnost regionalnih rukovodilaca u doba digitalizacije poželjna, jer direktan kontakt još uvek nema supstitut za postizanje motivacije i osnaživanje tima. Aleksandra se nadovezala na temu mobilnosti svojim stavom o važnosti izgradnje  poverenja među ljudima, bez obzira na prostornu distancu timova. Govoreći o poverenju, naglasila je tri ključne tačke: autentičnost, kreiranje win-win odnosa i „logiku“ poslovnih relacija, kao i da je za lidere ključno da razviju veštinu „više slušanja nego pričanja“. Branimir je ukazao na važnost transparentnosti komunikacije ka svim stejkolderima i šerholderima, ali da i da informacije koje prenosimo treba da budu tačne, jednostavne, razumljive i lake za dalji prenos. Ovo je posebno važno za liderske pozicije, jer upravo rukovodioci treba da budu uzor za zaposlene u kompaniji.


 


Ključne poruke sa vebinara su:


 



  • Produktivan regionalni lider bi trebalo da ima visok nivo socijalne inteligencije koji omogućava da kreira smislen i efikasan kompromis između globalne korporativne kulture, lokalne poslovne kulture, ali vrednosti i kulture članova tima.


 



  • Predispozicija dobre koordinacije je transparentnost u rukovođenju, odnosno da su čitavom timu poznati ciljevi ka kojima je biznis usmeren, ali i jasna podela uloga, što bi trebalo da dovede do međusobnog poverenja, kao jednog od ključih faktora uspešne poslovne saradnje.


 



  • Dobar lider teži da različitosti pretvori u šanse, jer različite perspektive na određene poslovne aktivnosti mogu da pomognu u iznalaženju što kvalitetnijih rešenja.


 



  • Poslovna transformacija je konstanta u biznisu, a posle pandemije može se zaključiti da su mnoge stvari pod znakom pitanja. Na liderima je da odaberu način na koji će se adaptirati daljoj poslovnoj evoluciji, a ono što je sigurno, to je da regionalni menadžment treba da bude usmeren na paradigmu balans digitalizacije i “human centric” pristupa.


 


Izuzetno nam je zadovoljstvo što je panel veoma uspešno realizovan i radujemo se novim zanimljivim diskusijama. Zahvaljujemo se panelistima na učešću, ali i učesnicima na proaktivnoj diskusiji.

31.03.2021

Poslovni ambijent stranih kompanija u Srbiji

Srbija kao investiciona destinacija

12.03.2021

Kompanija ManpowerGroup je dobitnik nagrade „Najbolji program korporativnog volontiranja“ u okviru CSR Foruma 2021

Sa ponosom vas obaveštavamo da je kompanija ManpowerGroup dobitnik priznanja „Najbolji program korporativnog volontiranja“ u okviru dodele nacionalnih nagrada za volontiranje CSR Foruma 2021 pod sloganom „Na putu ka održivosti“.

26.02.2021

Kompanija ManpowerGroup je 12. put zaredom proglašena jednom od najetičnijih kompanija na svetu od strane Ethisphere Instituta

Sa ponosom vas obaveštavamo da je kompanija ManpowerGroup 12. put zaredom dobila prestižno priznanje najetičnije kompanije u oblasti svog poslovanja od strane Ethisphere Instituta, globalnog lidera u definisanju i poboljšanju standarda etičkih poslovnih praksi.