Login

Share

Back to blog

Održan vebinar na temu "Liderstvo kroz prizmu regionalnih pozicija"

U četvrtak, 10. decembra kompanije Manpower i Assert International su imale čast da budu domaćini online regionalnog panela na temu „Liderstvo kroz prizmu regionalnih pozicija“.

U četvrtak, 10. decembra kompanije Manpower i Assert International su imale čast da budu domaćini online regionalnog panela na temu „Liderstvo kroz prizmu regionalnih pozicija“.


 


Moderatori panela su bili naše kolege Marta Forai, Regional Senior HR Partner Assert i Aleksandar Plavšin, Corporate Affairs Consultant, Manpower. Panelisti koji su govorili o liderstvu iz ugla regionalnih pozicija bili su:


 



  • Aleksandra Triantafyllidou, People & Culture Manager, IKEA SEE


 



  • Ljubiša Mitof-Višurski, General Manager Adriatic Countries, Abbvie


 



  • Branimir Muidža – General Manager, Heidelberg Cement Croatia and B&H


 


Tokom prvog  dela panela, učesnici su imali prilike da čuju stavove panelista o temama koje predstavljaju izazove za regionalne lidere, sa naglaskom na trenutne globalne trendove. Ljubiša je naglasio da je mobilnost regionalnih rukovodilaca u doba digitalizacije poželjna, jer direktan kontakt još uvek nema supstitut za postizanje motivacije i osnaživanje tima. Aleksandra se nadovezala na temu mobilnosti svojim stavom o važnosti izgradnje  poverenja među ljudima, bez obzira na prostornu distancu timova. Govoreći o poverenju, naglasila je tri ključne tačke: autentičnost, kreiranje win-win odnosa i „logiku“ poslovnih relacija, kao i da je za lidere ključno da razviju veštinu „više slušanja nego pričanja“. Branimir je ukazao na važnost transparentnosti komunikacije ka svim stejkolderima i šerholderima, ali da i da informacije koje prenosimo treba da budu tačne, jednostavne, razumljive i lake za dalji prenos. Ovo je posebno važno za liderske pozicije, jer upravo rukovodioci treba da budu uzor za zaposlene u kompaniji.


 


Ključne poruke sa vebinara su:


 



  • Produktivan regionalni lider bi trebalo da ima visok nivo socijalne inteligencije koji omogućava da kreira smislen i efikasan kompromis između globalne korporativne kulture, lokalne poslovne kulture, ali vrednosti i kulture članova tima.


 



  • Predispozicija dobre koordinacije je transparentnost u rukovođenju, odnosno da su čitavom timu poznati ciljevi ka kojima je biznis usmeren, ali i jasna podela uloga, što bi trebalo da dovede do međusobnog poverenja, kao jednog od ključih faktora uspešne poslovne saradnje.


 



  • Dobar lider teži da različitosti pretvori u šanse, jer različite perspektive na određene poslovne aktivnosti mogu da pomognu u iznalaženju što kvalitetnijih rešenja.


 



  • Poslovna transformacija je konstanta u biznisu, a posle pandemije može se zaključiti da su mnoge stvari pod znakom pitanja. Na liderima je da odaberu način na koji će se adaptirati daljoj poslovnoj evoluciji, a ono što je sigurno, to je da regionalni menadžment treba da bude usmeren na paradigmu balans digitalizacije i “human centric” pristupa.


 


Izuzetno nam je zadovoljstvo što je panel veoma uspešno realizovan i radujemo se novim zanimljivim diskusijama. Zahvaljujemo se panelistima na učešću, ali i učesnicima na proaktivnoj diskusiji.

19.03.2024

Imenovan novi generalni direktor kompanije Manpower Srbija

Kompanija Manpower Srbija imenovala je gospodina Damira Nađa za novog generalnog direktora, koji je ovu funkciju zvanično preuzeo od 15. marta 2024. godine.

07.03.2024

Radni HR doručak - Impact driven HR projects

U četvrtak, 07. marta Manpower kompanija je bila domaćin radnog HR doručka gde smo se bavili trenutnim HR i biznis trendovima i predstavili HR projekte koji su imali širok uticaj na zaposlene, kompanije i lokalnu zajednicu.

27.11.2023

4 STUBA BIZNISA - „Prevlast taktike nad strategijom“

Tradicionalno i ove godine, u hotelu Hilton, održan je panel 4 STUBA BIZNISA: „Prevlast taktike nad strategijom“ u zajdničkoj organizaciji Procredit banke, CBS International, IB Interbilanz i Manpower Srbija.